This is what I need to feel alive.


Sånt som får mig att må bra: Godmorgon-pussar på pannan, Långa duschar tills varmvattnet tar slut, lukta Dior, ligga ihoptrasslad med mina vänner i en för liten soffa, röka genom fönstret, iskallt vitt vin, sitta uppe mitt i natten och se solen gå upp, hångla i gräset, fixa mig från topp till tå för att sedan vingla iväg på för höga klackar och dansa mig yr, dricka lite för mycket, krama en vän som behöver det, gråta ur mig all skit, uppleva musik live, krypa upp i en fåtölj med en bok, sova bort en hel dag, vårens första tussilago, känna solen bränna över huden, ljudet av havsvågor, kyssar i halsgropen, gå naken, julafton i fjällen och en miljon andra saker.



Postat av: Sara

Din blogg är så jävla underbar! Alltid så kul att läsa och det hjälper mig också. Keep it up!

Kramar

2010-11-20 02:05:16

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback