Det ultimata tidsfördrivet.

Jag hittade den här "utmaningen" hos Lina och tänkte köra en rip-off med ett i taget. Grym "bloggfyllning" när man inte har något flow helt enkelt. Langa gärna några förslag på "frågor" om det är något ni undrar över.


Introduktion av mig:
Jag är 18 år och bor i Kungsängen i utkanten av Stockholm med min pappa, låtsasmamma och lillebror. Vi bor i ett gult parhus precis vid en pluttnuttesjö och går man 5 minuter så är man ute på landet bland hästar, åkrar och lador. Pappa är från England så hemma pratar jag engelska och det brukar bli ett par tripper till England varje år för att hälsa på släkt och vänner som bor precis utanför London. Annars så bor jag i Barkarby hos min bf, Noah som jag varit tillsammans med i snart 2 år. Ska inte skryta allt för mycket om hans awesomeness för då blir han nog lite väl mallig - men han är amazing hur som helst. Älskar verkligen karl'n.

Egentligen är jag blond men har varit brunnet sedan 8:an. En och annan piercing i läppen har det blivit och så var det töjar i öronen men nu har jag bara en tattoo och brukar köra på sotiga ögon och rock-chick-stil (vilket lame ord) Jag har hoppat av gymnasiet och är atm "mellan jobb". Så mina dagar går åt att hänga med mina fabulösa vänner, klappa på min fettokisse, ha beer pong-tävlingar, slå klackarna i taket, skriva, dricka rosévin och röka Marlboro Fresh (haha menthol-nörd) Annars så älskar jag självbiografier, fina skor med milshöga klackar och livespelningar. Övrigt så är jag lite över 170 stolta centimeter lång, sjukt otränad men nöjd ändå.



Postat av: Anonym

Menthol cigg är det bästa. Hey, gör en videoblogg på engelska vetja ;)

2010-11-15 00:50:28

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback