Så, här har ni honom.



Babe:
Vet du, du kan få lägga upp bilder på mig nu.
Jag: På riktigt?
Babe: Jepp.
Jag: Åh, får jag lägga upp den och den och den och den?
Babe: Ja men inte förns på torsdag. Jag tänkte mig ett collage...
Jag: Men vad fan.
Babe: Ja, med typ en regnbåge i bakgrunden. Jag har en vision!



Postat av: råååger

bööög

2009-06-01 13:04:25
Postat av: EMMA

ÅNEJ! Nån skälbykille sitter och skriver i någon annans namn att min pojkvän är bög, cryface!



Ja verkligen jättebögigt att ha flickvän. Makes perfect sense. Jätte mkt mer bögigt att umgås med sin flickvän än att sitta ett gäng killar (y)

2009-06-01 13:32:59
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Mimi

You go, girl! Visst är det patetiskt att det sitter en bitter, sorglig liten pojke nånstans och måste ta ut sin frustration på någon annan...Man kan ju alltid hoppas att personen i fråga skaffar ett eget liv och slipper leva sitt genom andra.

2009-06-01 14:00:22
Postat av: rååååger

han tog mitt liv..........

2009-06-01 19:26:42
Postat av: EMMA

MIMI: Precis! ;)

2009-06-01 19:45:02
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback