Never take wierd liquids from strangers

ja o hanna
Bild: En pixlig en på mig och Hanna hos Palinen i fredags.

Hanna och Ellis joinade mig hos Palinen i fredags där det vankades en chillig fest. Kvällen var oerhört najs, även om colombianskt hembränt på 80+ är läskigt och något som var flicka bör hålla sig långt borta ifrån! Har hört att sprit på över 80% klassas som knark i Sverige. Ja, bakis blev jag i alla fall kan jag säga er. Och inte lite heller.
Vi tog hur som helst sista tåget hem i sällskap av trevligt folk eftersom att alla behövde ta en tidig kväll.


sandra och jag
Bild: Efter att ha moshat i ösregn är man inte vacker. Detta demonstrerar jag och Sandra på ett fint sätt.

Lördagen... Ja, den började inte najs i alla fall. Klockan 9 var jag tvungen att kriga mig upp i sängen eftersom att bussen gick 10. Den där läskiga colombianska bumbibärssaften hade mystiska effekter på mig och fick mig att må riktigt, riktigt anus. Vilket förövrigt resulterade i lite mindre trevliga insidenter på Centralen och Södertälje station. Låt oss säga att stämningen inte låg på top då. Saken blev inte bättre när några randoms spelade Amy Dimond och Avril Lavine (stavning?) på tåget, och någon ful unge satt och hängde över min stol och glodde på mig när jag försökte sova. Jag gillar inte barn...

Men när vi kom dit så blev allt i alla fall hundra bättre! Det gör inget att det ösregnade till och från och att mina vita converce aldrig kommer bli sig själva igen. Det gör inget att jag glömde kvar min skinnjacka, att jag såg ut som ett sepe och hade vart bakis halva dagen. För jag fick Oli från Bring me the horizon över mig! Han stadge divade och lyckades landa pladask på mig. Lyckan var total när han klämde fram ett "hi" och när jag klämde gossebarnets stjärt. Värt att nämna att Natta och Sandra fick klämma hans leguan. En annan halvtrevlig sak är att Sandra fick deras trumpinne. Bajskorv... Jag blev förövrigt 4 tshirts rikare också.
Sandra och jag moshade tappert till det mesta och klämde även in oss på en wall of death. Vi var sjukt metal.

Nu återstår bara In Flames på Circus 29/5, Untold på Emergenza 31/5, Metal Town 27-28/6 och Iron Maiden 16/7. Najs!



Postat av: Bellen

Första gången jag ser Sandra i svart hår :O

Det låter som att ni hade kul :D

2008-05-19 18:52:17
http://barabellen.blogg.se
Postat av: Emma

Bellen: Visst blev hon vacker? :D
JAAA! Vi hade stört kul! :D:D

2008-05-19 19:48:41
http://holdens.webblogg.se
Postat av: sandra

moahahaha, yeah svart for the win^^
emma vi är så grymt sexiga i våran han-hade-STOR-min ;D men för att vara lite petig så är ordspråket "never take WEIRD liquids from strangers" ;)
maha, moshpit open är bäst

2008-05-19 20:48:39

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback