Carma, work with me pretty please.

- src unkown.

Febern har lagt sig och jag mår på det hela pretty damn good, förutom cancerhostan då. Den är rätt så imponerande. Men jag håller tummarna stenhårt att jag ska må bättre tills imorrn så jag kan dra på Moshpit Open. Jag ska jobba hela dagen där och det är samling 8 på morgonen så det blir varma kläder och halsduk. Sol utlovas, den ni! Och alltså moshpit... Jag var där när kalaset var igång för två och ett halvt år sen och det var typ det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Besvikelsen - om jag inte kan gå imorgon - kan inte beskrivas i ord.



Postat av: untrust.

jag var också på moshpit open för två och ett halv år sen, då bring me the horizon var huvudbandet. (: tänkte åka detta år med, men avskräcktes när jag såg att enter shikari skulle spela.. ^^

2010-09-03 19:37:54

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback