HALLO!


Hahah alltid så jäkla smarta! Men nu blir det till att tämja manen (den är mighty idag ska ni veta!) och slänga på mig normala kläder för vi får finbesök á la Franco ikväll. Får se om jag vågar trotsa vädret och köpa något ätbart till senare fast njaä, skulle inte tro det va? Det får väl bli nötter och en müsli-bar (hua!) På återseende!



Postat av: anonym

Hej, ska till London i december över jul. Undrar vart jag ska gå och shoppa? Kan du lägga upp en inlägg om det?

2010-09-18 19:55:24
Postat av: Anonym

skriv blogg oftare, du är snygg

2010-09-19 16:00:42
Postat av: EMMA

ANONYM: Självklart kan jag det!

ANONYM 2: Ska försöka, nu är det tiden som inte finns till. Tack tack förästen :)

2010-09-20 00:48:08
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback