Jag blir rädd, jag blir rädd för mig själv.


Jag har varit på vift dom senaste dagarna. Har hängt i kollektivet och haft rom/jäger/röka på balkongen-kväll med grabbarna och totalvänt på mitt dygn (somnat 6 på morgonen och sovit bort hela dagen. Vaknade liksom 16:30 idag och ba: yessss...) så jag är lite slut i huvudet. Ska dra med mig babe på en promenad i kvällssolen kanske och fota lite. Har inte rört en systemkamera sen min blev snodd så nu ni lär det bli sentimentalt.



Postat av: autogiro.

såg Jack Daniels flaskan och tänkte på en bandmedlem från crystal castles. har du hört de? isåfall kommer de till Debaser den 18e november. (ska dit med som på klubben den 9e november)

2010-10-01 00:20:02

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback