It never ends.

- Kvällen jag hookade up med Charaden första gången i vintras.

Det är ju så grymt tråkigt att blogga utan några bilder, och att slänga upp gamla ur arkivet känns ju också något lame så därför har det blivit lite tomt på update-fronten. Men kameran är i alla fall stöldanmäld så förhoppningsvis kan jag hämta ut en ny in a not to distant future. Funtar dock på att upgradera till en med videofunktion också. Vill gå över till live band-foto och det skulle vara kul att fånga lite på film när jag ändå är i farten. Har ni några tips på en bra Canon systemkamera med videofunktion som inte ruinerar mig totalt.

Och speaking of nothing, I must say I'm looking pretty damn sharp atm. Lockade håret idag och borstade ut lockarna så nu har jag det perfekta Olsen-twins håret. Ni vet, halvvågigt och ruffsigt i mittbena och sen i kombo med sotiga ögon och persikor-läppar. Blir ju nästan lite harrny bara av att titta på mig själv. Men nog med bla bla för min del, nu ska jag joina my man som står i duschen. Ska dock spara håret i en boll for later, aiight ;)



Postat av: Nicklas

Emma det är ju mig du ska snacka med om kameror! Skriv på face!

2010-09-16 11:06:23
http://nicklasjohansson.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback