Åh, en lista...


FAVORITER
Färg:
Svart, grått, rosa. Sistnämnda kombinerat är sketasnyggt!
Mat: Stark mat (alltså fräta-bort-tungan-starkt), så mycket indiskt och thai.
Band: Spana in min untz untz-lista och addera lite Iron Maiden på det.
Film: Alla Disney-filmer, zombie-filmer i allmänhet och musikaler. Hair i mitt hjärta.
Bok: Att älska som en porrstjärna av Jenna Jameson + Niel Straus, Marilyn Mansons självbiografi.
Sport: HAHAHHAHAHAHHAHA! Nej men nu ska vi se här... Hahahah!!! Jo tjena!
Årstid: Försommar, sista veckorna i december, första vårdagarna, när hösten är som finast and so on.
Veckodag: Lördagar  (total ledighet!) alternativt onsdagar (Lillördag!)
Glassmak: På Glasshuset i Birkastan har dom Danish Apple Pie-glass!!!
TV-serie: How I met your mother, South Park, Top Model, Sex Education and so on.
Tid på dygnet: 00:00 - 05:00. Då är det bara jag och total tystnad.

FÖR TILLFÄLLET
Humör: Omänskligt seg och trött efter att ha gråtit konstant i 2 dygn.
Smak: Mjölkchoklad, soon to be mackor med skagenröra och ägg.
Kläder: Wanna-be kashmir-mjukisar från London & vit tshirt.
Bakgrund: Underoath, Top Model, brak från köket + kattjam.
Nagellack: Avskavt nude-lack och gammal mörkrött på tårna.
Tid: 12:02.
Omgivning: Soffan i vardagsrummet omgiven av en miljon kuddar och filtar.
Irritationsobjekt: Mig själv, typ?

 

 

HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Noah-babe var en av mina bästa vänner, så ja.
Brutit mot lagen: Ja men typ err, sex in public? Druckit alkohol på allmän plats och blablabla.
Blivit arresterad: Haha nej tack och lov!
Badat naken: Ja oddsen är ju liksom med en när man bor vid en sjö.
Varit med på TV: Min armbåge (read it: armbåge) var med i ett reportage om min klass i 3/4:an.
Kysst någon du inte känner: Ja-a då.

 

2 VAL
Kaffe eller te: Latte med pepparkakssmak (rekomenderas!)  eller kanel-thé.
Vår eller höst: Som tidigare?


Snodd från ma homegirl Bella. (Hahah, måste sluta glo på Tyra-program)




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback