Walls and pictures.

- Min svarta fondvägg hos mamma.

Behöver lite hjälp från er! Jag håller sakta men säkert på att göra om mitt rum här hemma hos pappa. Tanken är att jag ska ha kritvita väggar men det skulle vara najs med en fondvägg eller något. Vill dock ha något annorlunda, typ en spegelvägg (men fatta hur awkward det skulle kännas när jag ska get jiggy...) eller ett väggmotiv. Tips på idéer, hemsidor, bloggar eller annat inspirerande som inte är snordyrt uppskattas starkt.



Postat av: Emelie

Fototapet! Vet att det funkar med bilder från din kamera eftersom den har lika många megapixlar som 400d och Ellis har en fotovägg :) Jättesnyggt!

2010-09-08 00:09:01
Postat av: frida

kika runt lite på styleroom.se , skitmkt bra idéer :) tack för en skön blogg! kram

2010-09-08 10:18:49
Postat av: Matilda

Finns en asball tapet på room inne på PUB

Ser ut som en aluminumplåt den är typ 3D :O :D



2010-09-08 18:34:33

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback