BLACK AND BLUE


Nu blev det så här igen. Tomt. Både i bloggen och i mig själv. Men det är så mycket som händer nu, ett regnbågsfärgat kaos som jag och mina bästa försöker trassla oss ur på bästa och sämsta sätt. Men sedan vi hördes senast har jag varit på hemmafest på Odenplan och supit mig råpackad på whiskey (det var icke så smart) gått på kvällsbio med babe, gått på Hair på stadsteatern med min familj, blivit dundersjuk och fått hostan from hell, gått på möten, bilat med Pillis mitt i natten, brottats med mina honor och haft filmkvällar.

Men nu har jag för 987424876 gången kommit till en punkt där jag inte orkar med och jag måste ta tag i mig själv. Jag börjar imorgon med en casting hos Modellink. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och pilla mig i naveln. Köra på lite seriös grooming och tämja benen och ögonbrynen kanske också borde göras. På återseende!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback