BOOBIEZ


- Glömt bildkälla.

Jag ber om ursäkt för uppehållet men jag har varit busy med att hänga på studentskivor (mer om det senare) bli sjuk, bli frisk, sovmaratons, promenader och sånt där som är lite feel-good för själen. Jag har haft en skrapande känsla i mitt lilla bröst. Samma känsla som jag brukar få innan mitt liv drar en u-sväng och jag spenderar de kommande månaderna i sängkoma, bölandes. Så nu är det mission: Mitt nya liv á la Fröken Forni som gäller. Med det så menas det att det är okej att blåsa sista pengarna på cigg, måla naglarna i en ny färg varje dag, röka på altanen mitt i natten invirad i en filt och med en kandelaber som enda sällskap, glida runt hemma i bara fina underkläder, bli full och slänga klackarna i taket på en måndag, sminka mig fint och locka håret och hålla benen luden-fria. Sånt där som inte varit en självklarhet för mig innan. Kanske låter piss-ytligt men jag mår så jäkla mycket bättre när jag får fokusera på små enkla men fina saker i min vardag.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback