++++++++++

- Snabbnudlar är och förblir Guds gåva till mänskligheten.
- O´boy på havremjölk är rätt så gött det med.
- Mina boobiez trivs i Hanky Panky bh:ar (första bilden i förra inlägget)
- Jag behöver någon som vill/kan fota mig till min portfolio.
- Zone och den här paletten från Make Up Store skulle sitta fint.
- 19 år om 2 veckor och jag taggar lika mycket som en 6-åring.



Postat av: issa

Hej hot stuff!

Vet du? Drömde om dig inatt. Du kom till min lilla stad och gick runt där med Noah. Jag såg dig och blev helt överlycklig och tänkte att "nej jag måste verkligen gå fram och säga hej!".

Jag som annars är jätteblyg gick fram till dig och sa hej och att jag tyckte jättemycket om din blogg.

Men till svar fick jag bara en blick och sen gick du vidare. Det var lite sorgligt faktiskt. Men jag tror inte att du är sån i verkligheten. Hoppas inte det i alla fall haha.

2011-04-28 09:18:47
Postat av: EMMA

ISSA: Åhh jag blev fett glad först tills jag insåg att jag var en biatch :p Och det är jag ju inte - hoppas jag :)

2011-04-28 16:17:50
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: CCCCC

ja kan fota dig :D

2011-04-28 20:55:35
Postat av: issa

Nej det tror jag inte att du är heller. Verkar vara en supermysig tjej! Absolut någon som man vill lära känna! :)

2011-04-29 13:58:02

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback