FAVORITEN/MY LOVAH LOVAH


Här är min babe. Konjaksbrun, lång axelrem, handtag, fint spänne fram, rymlig (man får i en laptop, skolböcker, ett ombyte och vanligt skräp utan problem. Den tar liksom aldrig slut. Skulle lätt kunna gå vilse där inne) men det mest fantastiska är att den bara gick loss på 3 pund i England för några år sedan. Inte ens onani kan slå Primark och dess priser. Och att den fortfarande håller efter att ha använts i princip dagligen i flera år... Crazy.

Ps: Ni kan ju ignorera min icke fashion-outfit, men jag har bara suttit inne och pillat mig i naveln idag.



Postat av: Anonym

videobloggggg

2011-04-12 22:26:13
Postat av: f

låter ändå som en händelserik dag hahahahah



och ja, primark är underbart. kan åka till england BARA för att gå på den affärn. love

2011-04-12 23:30:21
http://fridaosv.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback