JAG ÄR FÖR FULL. DU ÄR FÖR UNG


Linne och ridbyxeleggings: Gina Tricot.
Gladiatorsandaler: H&M, om jag minns rätt.
Jeansväst: Avklippt jeansjacka från London.
Blindbling: Läderarmband från Kreta.
Tubhalsduk och tygpåse: Julklapp.
Solglasögon: Rayban's.
Till det: Fashionabel motorcykelhjälm.

Så här cool såg jag ut någon gång brutalt tidigt imorse innan jag skulle på möte med min jobb-coah. Jag hade fått i mig hela 60 minuter sömn - true story - och var årets bitteriftta men en mjukglass senare och en session med min "nya" iPod-video så var jag nästan människa igen. En trendig powenap, baskethäng och lite vinpimpel senare så vill jag nästan påstå att livet är helt acceptabelt. Nu ska jag spoona med min karl och spana in Pixiwoo's senaste, alternativt Lyssna lite på Satan i Gatan och gråta lite. För ibland måste man det.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback