OCH ALLT GICK BARA SÅ FORT


Nu blev det så där fel igen. Noah var underbar pojkvän och gick iväg för att köpa godis till stackars sjuka lilla mig. Under tiden han var borta så passade jag på att blogga lite men blev mer och mer frustrerad över att blogg.se dampade (i vanlig ordning alltså) och när han väl hade kommit tillbaka så hade jag hunnit reta upp mig till en heeelt ny nivå. Det hela slutade med att jag skällde ut honom för att han hade köpt för mycket godis och att han väl kunde fatta att det nästan är skottpengar på att snubbla över mitt smink som jag spridit ut över hela golvet. Och nu sitter jag själv själv nere i hans rum och förstår inte riktigt vad som precis hände.

/En sur tjej som ser fett farlig ut på bilden.



Postat av: lina

haha OM jag känner igen mig i det där!

2011-04-18 23:33:48
http://ramlad.blogspot.com

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback