UNTZZ UNTZZ


Jag har precis varit en sväng på Bromma Blocks med Varro och Max för att bunkra upp med mat och groggvirke för ikväll. I sann pensionärsanda stod jag där och viftade med mina rabatt-kuponger på läsk och svor åt alla barn. På väg tillbaka till bilen så pajjade min plastpåse (Ja men såklart! Varför inte?) och läsk flög åt alla håll och kanter medan jag med en cigg i munnen, 9842 påsar och väskor svor fint. Kan mycket väl ha slippat diverse ord i stil med cunt och mother fucker. Ber om ursäkt för det karma. Så får man inte säga, men så blidde det.

Snart ska Varro glida förbi här igen och plocka upp mig så vi kan åka hem till henne och pimpa oss själva och lite kyckling i marinad. Det vankas grillning och rosévin. Alltid det där djävulska rosévinet som lämnar en skedandes med toan dagen efter. Jag har helt enkelt inte vuxit upp från Valborg och dess fjortisfasoner. Heh.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback