CAT EYES/EMO

Jag blev nostalgisk och sugen på att köra på en lite mer "vuxen" version av emo-ögonen som jag rockade i högstadiet. Jag har en ny grym eyeliner med glossy-effekt som jag håller på att vänja mig vid och lite nya borstar att tämja - men snacka om att eyeliner-vingen är mighty hard att få till när man är halvblind som jag.

BAS
Primer: Photo Finish, Smashbox.
Foundation: Vitalumiére Aqua #BR10, Chanel.
Concealer: Select Moisturecover NW20, MAC (Under ögonen) & Cover All Mix, Make Up Store.
Puder: Prep + Prime, MAC.
Bronzer: Chocolate Soleil + Snow Bunny, Too Faced.
Rouge: Complex, Make Up Store.

ÖGON
Skugga: Omega, MAC.
Eyeliner: Glossy Eyeliner #40 Chrome Black, IsaDora.
Mascara: Diorshow, Dior.
Brynskugga: Tri Brow Colour, Make Up Store.

LÄPPAR
Läppbalsam: Honey Trap, Lush.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback