OM MAN SKULLE TA OCH LIVA UPP LITE HÄR


Linne: Från Weekday's första kollektion. Typ 5 år gammal
Shorts: ACNE.
Kavaj: Tunn sak från H&M. Utmärkt köp!
Halsband: Fjädergrej jag kirrade på H&M för 50-lappen.
Armband: Nitar från... JC kanske. Vem vet?
Till det: Vita sockor, bruna ankelboots och svart skinnbag.
Smink: Lite sotat som vanligt och så luktar jag Amor Amor.

Hej hej hallå dagboken! Nu sticker jag och mitt nyfärgade hår iväg på 20 års-fest. Jag är helt körd efter den här veckan (8743289 kilo jobb och minus på sömnen. Älskvärd kombination måste medges) men det skiter vi i och slår klackarna i taket istället. Det här kan sluta helt som helst. Mest troligen totaldäckad i ett hörn. Pussar.



Postat av: Amanda

Jag älskar din blogg och kikar in här flera gånger om dagen, men varför har du slutat uppdatera!? Jag vill ju ha 12 saftiga inlägg om dagen juuuEE

2011-08-07 13:25:40

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback