THE RUNAWAY

Mitt liv just nu är så underbart efterblivet att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Sen vi hördes senast har vi firat midsommar hemma hos mig med grillat, vin och nattbad. Jag har jobbat häcken av mig, spenderat lite ör mycket pengar på frukost från Espresso House och lunch från Forno. Eller jag har nog spenderat lite för mycket pengar i allmänhet på skönhetsgrejor, hörlurar, mat, öl ute på Sommar och Harry's och andra dumheter. Förutom det så har jag varit iväg på äventyr (Typ som i lördags när vi klämde in oss 6 pers i en bil och åkte till Peace and Love bara för att slänga en pizza i en kompis ansikte och sedan åka tillbaka till Stockholm) Jag har varit full, skrattat med gamla kompisar, badat i min sjö, kommit hem långt efter att solen gått upp och sovit.

Min (enda) lediga vecka har varit underbar än så länge och jag hoppas att ni har lite överseende med min värdelösa uppdatering. Snart kommer babe hit, förhoppningsvis i sällskap av middag och lite vin, och då ska jag mysa sönder. Men till dess ska jag återgå till mitt häng i solstolen på altanen och lyssna på hästgnägg och röka en cigg. Ps: Vill ni ha en fabulös bildbomb från mina forna blogglösa dagar eller hoppar vi det?



Postat av: bea

bildbomb :)

2011-07-09 20:41:02
Postat av: Matilda

Bildbomb!!!

2011-07-09 22:26:32
Postat av: Anonym

bildbomb!

2011-07-11 14:56:10
Postat av: Anonym

bildboomb

2011-07-27 19:30:16
Postat av: friditjoajn

hahaha nästan som den hära då. blir ja lebba av kan ja lova. nu får jag lust att blogga. när ja läser din blogg.nej ska äta ostkrokar istället:)

2011-08-11 19:54:51
http://fridaosv.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback