NU JÄVLAR I MIN LILLA LÅDA


Ja om man skulle ta och liva upp det lite här då! Antar att ni är rätt så less på att se MAC-smink blinka varje gång ni klickar in här. Och att ni fortfarande orkar efter 3 veckors tystnad. Ni är ju sjuka. Fast jag tycker om er ändå. En vacker dag ska jag sätta mig ner och slänga upp en bildbomb på saker jag köpt (har blåst typ 8000 på smink och kläder), strandhäng och nakenbilder. Nä nu tog jag i lite kanske. Det är konstigt, för jag har tekniskt sett aldrig haft så mycket att blogga om som nu - men lusten... where you at? Så nu ska jag pimpa klart Noahs syster Alva-Li som ska på skolbal och hjälpa till att fixa lite i la casa de Gustafsson för snart kommer min babe hem från sitt flak och då är det jag som kommer vara stolt hönsmamma. Jag grät till och med på hans utspring. Skyllde självklart på den starka solen som fick det att svida i ögonen, host. Jag ska berätta allt, en vacker dag.



Postat av: Natasha

SV; Jahapp där ser man, hittade den faktiskt på weheartit, höhö. Tyckte att jag kände lite men var inte helt säker (;

2011-06-10 21:26:05
http://natashaha.devote.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback