REGNBÅGEPUSSAR

Thai take-away, pussas i regn och glo på regnbågar är mysigt efter att ha lekt packåsna och kånkat runt på matkassar, systemetkassar, väskor, tygpåsar och ett Nelly-paket. Men nu är vi all set för midsommar imorgon. Eller ja, bortsett från att vi inte har någon direkt aning om vad vi ska göra. Men jag känner att grillning på baksidan, dopp i sjön, några kallar cider och kanske en utgång på det kan bli fina bananer. Nu ska jag och babe slänga ihop något ätbart, typ en milkshake och jag ska klia sönder mina myggbett jag fått på röven. Pöss.



Postat av: bea

heje. tänkte bara fråga en lagom creepy fråga. bor du hemma? är nämligen jävligt less på hemmaboendet och funderar starkt på att flytta hemifrån, men känns smått omöjligt. fan va random men ok. asfin blogg och snygg e du osv. puss

2011-06-25 19:55:50
Postat av: Bea

uppdatera! :D

2011-07-05 21:12:42
http://kylfalts.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback