DAILY WEAR


Tröja: mammas gamla från 80-talet, Gul&Blå.
Mjukisshorts:
upprullade, Zacks.
Nagellack: Välmatchat! Hade verkligen planerat hela veckan att jag skulle sova i den här tröjan idag.
Till det: Sovfläta, fashionabel fågel-tattoo, vatteflaska och ett (notera: ett) orakat lår.

När jag frågade er vad ni ville ha mer av i bloggen så svarades det: Kläder/min stil. Men alltså... jag förstår verkligen inte. Jag klär mig inte mer spännande än någon annan, lodar oftast runt i samma skit i flera dagar och har inte shoppat något nytt på månader. Misstänker att det är standardsvaret i bloggvärlden. Allt kan lösas med lite Dagens. Men ja ja, jag är inte den som är den. For you who be hatin': Blunda och scrolla vidare.




Postat av: Anonym

videobloggaaar

2011-03-16 17:02:29
Postat av: Hemliga rocken från space

Är det där mina shorts är :) SWEET!! klär dig :) Använd flitigt :D

2011-03-16 23:43:11
Postat av: EMMA

DEN DÄR ZACKEN: Oh I will :D MoHA!

2011-03-17 00:05:19
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: rebecca

Tycker din blogg är bra precis som den är.

2011-03-18 22:15:37
http://fruhemlig.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback