HELLO THERE LOVER


Nu är äntligen nya sängen på plats med duntäcken och nya sängkläder. Innan har madrassen varit ihop-klämd mellan soffan och tv:n, alltså mitt i rummet, vilket gjort mig bananas. Men nu står den där den ska vara och jag älskar den. Nej, jag mer än älskar den. Mer än sex. Så hädan efter kommer ni bara få statusrapporter här ifrån. Måste dock tänka ut spännande saker att rappoertera om som man gör i sängen, men jag tänkte bespara er eventuella onani-maraton och mensfläckade lakan. Så lugn, bara lugn: Ni behöver inte oroa er det minsta.



Postat av: LISA

SVAR: Hehe tackar så jättemycket. Och man säger nog "fräkna". Tror jag i alla fall, haha! :D

2011-03-15 19:43:19
http://blogofmine.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback