JACK DANIEL'S AND CIGARETTES


Jag glömde bort att jag hade en blogg. Det känns nästan lika hemskt som att glömma sitt barn i shoppingvagnen på Coop's parkering. Om man är en riktigt bloggare det vill säga. Så förlåt bloggen, jag ska aldrig göra om det. Men medan bloggen varit bortglömd så har jag pimplat vin i gott sällskap, gnällt över livet för alla som orkat och inte orkat lyssna, skedat med babe, somnat till Disneyfilmer, varit på möte med min jobb-coach, ätit smågodis i solen på Jakobsbergs Torg, fått mysh-pyshfeelings i magen (Hej våren. Du är efterlängtad) och myst hemma hos Pillis. Hon tog för övrigt körkort idag så vi har glidit runt i hennes bil hela eftermiddagen/kvällen och gång på gång konstaterat hur jävla bra hon är. För det är hon. Men nu ska jag vika in hovarna för idag och klappa ginger-katt. Ville bara hälsa att jag lever och andas relativt fint. Puss på er, xx.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback