N SYNK, HANSON, LAMBRETTA & DA BUZZ.


- Skev gammal bild på the one and only, som Kissie skulle sagt.

Just nu är livet fett harmoniskt. Hade filmkväll igår hos Noah i gott sällskap och åt mig illamående på chips och godis. Jessie sov över och fick känna på the greatnes som vår säng innebär. Vaknade upp med solsken och att hela Noahs familj åkt iväg på äventyr så jag och min kära hona åt en brakfrukost tillsammans bestående av toast-skagen. Nom! Jag byggde ihop förbannat goda latte's till oss och så blidde det ett par cigg ute i solen.

Nu sitter jag as we speak i Jessies residens och lyssnar på 90-talshits medan hon gör sig proper i duschen. Ska ta en cigg på balkongen och sen försöka tämja mitt hår som är kaos, för alla er som undrade, och sen ikväll bär det iväg till hona numero tres för häng, vinpimpel och bubbelpool. Ack så trevligt det kan bli.





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback