TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN

- by tumblr.

Idag var sista gången jag tog ett levnadstips från Cosmopolitan. Eller egentligen har jag väl hört om det överallt, att det ska göra vardagen lite glammigare samtidigt som man får ett litet träningspass. Så ja men why not, tänkte jag samtidigt som jag storstädade hela huset (som jag för övrigt gör varje fredag förmiddag) och... drog på mig heelsen. Så med 12 cm klackar dammsög jag, moppade och skurade handfat. WTF?! kanske ni tänker nu. Det är okej, det gjorde jag också. Låt oss säga så här: Det finns inget glammigt med att skruba toaletter. Inte ens iförd Louboutins skulle denna börda blivit mindre nasty. Bajsfläckar är bajsfläckar. Så fuck you Cosmo.



Postat av: Anna

HAHA! Jag testade det en gång också, det kändes mest konstigt... bortsett från då man dammsög och det blev en aning jobbigt att behöva böja sig framåt extra mycket för att nå :p

2011-03-18 19:17:15
http://zparriz.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback