ANDRA DAGEN HÖRRNI


Detta äro mitt första inlägg, skrivet av en heltidsanställd Emma Holden, från kontoret. En gloriös dag att minnas! Det är min andra dag och jag har fjorton ton info att ta in och smälta. IT är liksom ingenting jag varit insatt i tidigare. Men jag har fått ett skrivbord, telefon och yada yada. Håller på och nestar in mig så att det blir lite cozy här. Mucho viktigt om det är här jag ska sitta 10 timmar per dag. Det blir nog en trip till Stockhome.

Men nu har jag hur som slutat för dagen och väntar på att Noah ska möta upp mig. Jag ska glo runt lite i affärerna och hitta ett bageri. Ska nämligen köpa fika till kontoret imorrn eftersom att jag fyller år. Har antagligen aldrig känt mig så vuxen som nu haha. Allt gick så fort. Jag har fortfarande inte riktigt smällt det. 





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback