BY WEHEARTIT


Jag är sjukligt mätt. Har antagligen ökat mitt bmi med hundra. Vi åt ute i kvällssolen och nu väntar jag på efterrätt som jag på något magiskt vis ska lyckas trycka i mig. Ibland är livet bara för fint. Lite tanned i ansiktet har jag också blivit efter att ha kört volleyboll på strandbadet vid mig hela eftermddan. Tro det eller ej, men jag är bara lite värdelös på't. I slutet av sommaren ska jag vara pro. (Inte alls blekfet som jag kommer bli utav att sitta inne på kontoret konstant och dricka dom sjukliga mängderna energidrycker som jag gör just nu) Men nu till något helt annat: Vad sägs om ett stycke videoblogg lite senare? Känns som att det var ett tag sen hörrni.



Postat av: Anonym

jaa videoblogg

2011-05-22 03:03:38

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback