FÖR ER STALKERS OUT THERE

Jag har insett att min senaste kyss: Var kallare än en streetgirls coochie. Blåste som satan ute igår! Jag lyssnar på: IKEA's Bättre sömn åt alla. Löjligt fin. Jag mår bäst när jag: Pimplar vin direkt ur tetran ute i solen och kedjeröker med my ladies. Jag pratar: Om mina politiska åsikter angående Ugandas oljehandel. Närå. Mycket och fort för det mesta. Ibland slinker lite kloka ord in också. Jag älskar/tycker om: LIVET, brottas i en säng, bli lite för full, känslan när man tar upp ett par nya skor ur kartongen för första gången, ljudet när man dammsuger upp grus, sova i en stor säng, bamsekramar, att gråta ut, kanel-thé, live-musik, knata hem från krogen när solen gått upp och en miljard andra saker. Min bästa vän(ner) är: Oroväckande KADAM!-snygga. Alltså serious, hur kan man ha ett så attraktivt kompisgäng? Och så är dom lite för envisa för sitt eget bästa, men jag tycker om dom ändå.

Min första riktiga kyss: Var en upplevelse jag aldrig kommer kunna förtränga. Var 12 år och fick smaka på en fet face-rape. Jag avskyr när folk: Går på tåget innan jag gått av, gråter på grund av mig, väcker mig, spelar taskig musik på mobilen i kollektivtrafiken, tror att man kan ragga upp mig i ett par fobba-tofflor (nackskott på den!) och cirkus en miljard andra saker där med. Kärlek är: Odefinierbart, men fint även i skära handleder-stunder. Någonstans, tänker någon: På mig. Jag kommer alltid att vara: JAG (med risk för att låta lite för mycket som Grynet) Är liksom lite för skön för att inte vara det. Kanske lite envis och överdramatisk också. Snäll och omtänksam. Jag är hemligt förälskad i: Megan Fox, fast det var ju i och för sig ingen hemlis. Lite i Signe också.

Sist jag grät var: Err nu as we speak? Varje gång jag kommer på att jag faktiskt har ett jobb så börjar jag störtböla av glädje. Min mobiltelefon är: Bortsupen på bussen. Fast det ryktades om att Zack hittade den. Jag och min mobiltelefon alltså. När jag vaknar på morgonen: Gör det för det mesta fysiskt ont. Gillar inte riktigt den biten på dagen. Just nu tänker jag på: Allt fint jag äntligen kan köpa till mig själv och mina kompisar och hur skönt det kommer bli att kunna betala av mina skulder. Bebisar är: Oroväckande söta. Kittlar så fint i äggstockarna när jag ser dem. Noah borde bli riktigt orolig. Homosexuella är: Homosexuella. Blondinbella är: Min barndomsvän. Ikväll ska jag: Skåla i champange, äta middag med familjen för en gångs skull och kramas. I morgon kommer jag: Förhoppningsvis vakna icke-bakis och sugen på att umgås. Jag vill verkligen: Känna den här lycko-känslan för alltid. Har inte varit så här glad sen min katt fick lov att flytta med mig hit till pappa hahha. Det var ett år sen. Fett illa. Annars vil jag verkligen få spendera pengar utan ångest, köpa dyrt smink och bli brun.

Snodde den här fabulösa listan av Snygg-Frida.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback