VECKANS HIGHS & LOWS

+ Har sprungit iväg på arbetsintervjuer hela veckan.
+ Fått jobb! (Receptionist/boknings-nånting på ett globalt säljarföretag i Kista)
+ Och ska dessutom jobba som bartender på Elitloppet Solvalla i slutet av månaden.
+ Blev bjuden på Thai-mat och dumplings ute igår av babe.
+ Gått på Noahs studentskiva i nerd-outfit och dansat mig svettig.
+ Fyller mitt sista tonårsår på onsdag.
+ Druckit vin och rökt på Pillis balkong och känt oändlig kärlek.
+ Ligger i gräset och dricker ett glas vitt och firar att jag är så jävla bra i min ensamhet as we speak.

- Pank som aldrig förr.
- Slitet hår och min klipptid blir aldrig av (Kanske på torsdag dock. Då ryker skiten)
- Varit onödigt blödig/tjurig hela veckan och gråtit för allt.
- Måste boka tid på UM och ta ut p-staven. Nämde jag att jag har sån jäkla läkarskräck.
- Passet går ut om en månad och jag är inte pepp på att hänga på en polisstation i 9842 år.
- Favvo-jeansen har ett enorm hål in the bootey. Orkar inte :(




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback