HO HO HO!

Ja det är ju något svårt att uppa när man blir så sjukt jävla motarbetad hela tiden. Alla datorer jag har i min närvaro har gett upp och dragit sina sista andetag för att bege sig till datorhimlen och blogg.se's app till iPhone har bara bråkat. Så var det med det. Jag har inte glömt er helt enkelt *även om det ekar läskigt tyst här* Fast jag ska få ärva pappsens 10 år gamla röda Ferrari-dator som vrålar när man startar den så det kan ju bli spännande. Nej måste fan ta tummen ur och köpa en ny. Men det är ju så dyrt. Onödigt dyrt. Och drygt.

I skrivandes stund är jag hur som haver på kontoret. Dagens mission har varit att byta skrivbort och riva halva inredningen till allas mer eller mindre lycka. Köpt en chokladboll och kissat 3 gånger har jag också ägnat mig åt. Så ni slipper ligga sömnlösa på nätterna liksom. Nej men 20 minuter kvar här och sen är det helg för mig!





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback