SECRETARY AT YOUR SERVICE!

Hemmakväll vs. 3 timmar på ersättningsbuss mot stan. Hemmakvällen vann, inte helt otippat. Har istället skalat av mig jeansen och dragit på mig mina mjukisar från Primark som är soft as a baby's behind. Orgasmfaktorn är inte att leka med. 3 pund! Förstår ni hur jävla värt det är? Ja det är lite hål efter cigg i dom och ja, dom håller på att falla isär, men vissa saker kan helt enkelt inte slängas av sentimentala skäl. Lite som den där skabbiga nallen man hade när man var liten som luktade kattbajs men som man vägrade låta mamma ge en omgång i tvättmaskinen. Den var äckligare än en nerpissad uteliggare men man älskade den ändå. Typ.

Lite thai-take away och en virrepirre eller två har slunkit ner under kvällens timmar. Ska sätta mig på solstolen på baksidan med levande ljus och en cigg (jag jag är så här jättpoetisk irl) och njuta av mig mig mig. Ska dock inte onanera. Hate to disappoint you :( Älskar bara att chilla med mig själv ibland när andan faller på.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback