VILL HA SWET SWEET LOVE MED RÖSTEN

Jag är så jävla jobbig att jag vill klippa till mig själv när det kommer till att knarka musik. Jag kan lyssna på samma låt om och om och om igen (osv) i flera dagar utan att lessna det minsta. Notera att ingen annan låt lyssnas på under tiden. Noah håller på att få hjärnblödning efter alla gånger jag skrålat med i en låt på repeat. Can't help it. Vissa låtar förtjänar inget mindre än att nötas sönder så att skivan blir repig, eller i dagens läge: Spotify säger app, app! Nu har du lyssnat för mycket. Det finns inget annat värdigt sätt liksom. Det här är alltså en sån låt som jag kan lyssna på en miljard gånger. Det är nånting med den här vackra b-ruden som gör att jag bara vill krypa in i hennes blonda lockar så hon med sin ljuva stämma kan sjunga mig till söms.

Andra sönderlyssnarlåtar är: den här, den här och den här.



Postat av: Niggah whaaat!

Fyyy faaaan vad jag håller med!! Hon e gryyyyym! :D

2011-10-18 20:51:56

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback