ORIGIN OF LOVE

- Jag bläddrade igenom april-akrivet från 2010 och hittade denna.

Sitter hemma hos papsen och kollar på tv med min lillebror och fettokissen. Börjar bli nervös inför castingen imorrn. Jag har tappat räkningen på hur många castings jag varit på men blir alltid lika nervös ändå. Är rädd för att dom ska tycka att jag är för stor, har taskig hy eller är allmänt skev. Vet att jag kommer få höra att jag är för kort. Det är alltid dom där jävla 2 teeny weeny cm som jävlas, och det finns liksom inte så mycket att göra åt saken. Men men, ska bara se till att vara kadam!-snygg så får vi se hur det går. Nu ska jag klura på en ny kategori. Veckans blogg. Ska ta en cigg och klämma lite på den. Ni får gärna komma med tips om bra bloggar.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback